.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام منع آمدوشد در فرانسه/ بالگردها به پرواز درآمدند
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد.
اعلام منع آمدوشد در فرانسه/ بالگردها به پرواز درآمدند

شمال نیوز  : تارنمای روزنامه لو فیگارو عصر پنجشنبه اعلام کرد که در کلامَر (Clamart) واقع در شهرستان او-دو-سن (Hauts-de-Seine) حکمی با هدف اجرای مقررات منع آمد و شد از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح دیروز پنجشنبه (۲۹ ژوئن) تا دوشنبه (سوم ژوئیه) صادر شده است.

 

مسئولان شهرداری کلامر دلیل این محدودیت را واکنشی به خشونت اعمال شده در شب گذشته اعلام کرده‌اند که موجب سوختن قطاری از وسایل نقلیه و سطل‌های زباله شده است.

 

بر اساس این گزارش، شب چهارشنبه تا پنجشنبه یک قطار تراموا نیز در این شهر آرام و ثروتمند به آتش کشیده شد.

 

همچنین مسئولان شهر کُنپی‌ین (Compiègne) واقع در شهرستان اوآز (Oise) نیز از عصر امروز تا صبح دوشنبه از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح منع آمد و شد برای افراد زیر ۱۶ سالی که بدون همراه یا نماینده قانونی تردد کنند، اعلام کرده‌اند.

 

 

۲۵ کلانتری در یک شب آسیب دیدند

 

پلیس فرانسه در گزارشی که در اختیار روزنامه لو فیگارو قرار داده، اعلام داشته است که در شب چهارشنبه تا پنجشنبه، ۲۵ ایستگاه پلیس به دست معترضان آسیب دیده‌اند.

 

بر اساس گزارش این رسانه پرشمارگان، با شدت گرفتن درگیری‌ها در نانتر، یک بالگرد بر فراز این منطقه به پرواز درآمده است تا از پلیس در برابر حمله معترضان حمایت کند.

 

به گزارش ایرنا، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده قطاری از خودروهای در حال سوختن و حتی اتوبوس‌ها و ترامواهای سوخته را در خیابان‌های فرانسه به تصویر می‌کشند.

 

در همین ارتباط پلیس امنیت فرانسه (CRS) اقدام به شلیک گاز اشک‌آور به سمت شهروندان معترض کرده و این شرایط تنش را در خیابان‌های نانتر افزایش داده است.

 

جمعیت بسیاری که پلیس فرانسه تعداد آنها را ۶ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرده است در «راهپیمایی سفید» ظهر امروز شهر نانتر شرکت کردند؛ راهپیمایی که به دعوت مادر نائل نوجوان قربانی برگزار اما به سرعت به تظاهرات، تنش و درگیری بین شهروندان و پلیس فرانسه تبدیل شد.

 

ممنوعیت تردد اتوبوس و تراموا در ناحیه ایل-دو-فرانس که شامل پاریس هم می‌شود از ساعت ۲۱ امشب، لغو سفرهای «غیر ضروری» وزیران که برای امروز پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود و کاهش کیفیت هوای پایتخت فرانسه در پی گسترش آتش‌سوزی‌های ناشی از ناآرامی‌ها، از دیگر اخباری است که در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای داشته‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.